Kvalitní SEO optimalizace, obsahová struktura webu i online marketing jsou stěžejními prvky pro rentabilní fungování každého internetového projektu. Pokud se po této stránce o svůj web staráte opravdu dobře, bude vždy patřit mezi nejlepší
Jaký je postup?Analýza webové stránky je základ – zjistíme při tom veškeré informace o Vašem webu, o jeho silných i slabých místech, rezervách, chybách i možných překážkách, které mnohdy nevědomky svým klientům stavíte do cesty, a oni neuskuteční požadovaný cíl ( objednávku, registraci, nezašlou poptávku..).
Stěžejní pro úspěch každé webové stránky je obsah – ten prodává. Lidé si nemohou na webu zboží prohlédnout ani vyzkoušet Vaši službu – kvalitně podané informace tak jsou nejdůležitějším faktorem, který rozhoduje o tom, zda-li se návštěvník stane Vašim zákazníkem. A to samé platí i pro vyhledávač – bude-li Váš web po stránce obsahové kvalitní, bude jej i vyhledávač považovat za kvalitní zdroj informací, který předá uživatelům na předních místech ve vyhledávání.
Optimalizace webových stránek má tak za úkol stávající návštěvníky „přetavit“ v zákazníky a zároveň na web vodit ty nové. Vyšší návštěvnost však nemusí jít ruku v ruce s vyššími obraty, bude-li web po obsahové a strukturální stránce strádat. Optimalizovat se tak musí v celém rozsahu, nejen z pohledu přízně vyhledávačů, ale i zákazníků, kteří Váš web znají.
Optimalizovat znamená zlepšovat komplexně. Já se snažím zvyšovat výkon webových stránek již 12 let. Starám se o weby nejen po stránce obsahu a struktury, ale zároveň buduji jejich pozice napříč internetem – linkbuilding, sociální sítě, microsites, blogy, PPC, komentáře, online marketing, PR…staňte se partnerem Mirkop.cz i Vy!
Mirkop.cz – Optimalizace webových stránek a online marketing
Kategorie: Internet
– 5.12.2014Kvalitní SEO optimalizace, obsahová struktura webu i online marketing jsou stěžejními prvky pro rentabilní fungování každého internetového projektu. Pokud se po této stránce o svůj web staráte opravdu dobře, bude vždy patřit mezi nejlepší
Jaký je postup?
Analýza webové stránky je základ – zjistíme při tom veškeré informace o Vašem webu, o jeho silných i slabých místech, rezervách, chybách i možných překážkách, které mnohdy nevědomky svým klientům stavíte do cesty, a oni neuskuteční požadovaný cíl ( objednávku, registraci, nezašlou poptávku..).
Stěžejní pro úspěch každé webové stránky je obsah – ten prodává. Lidé si nemohou na webu zboží prohlédnout ani vyzkoušet Vaši službu – kvalitně podané informace tak jsou nejdůležitějším faktorem, který rozhoduje o tom, zda-li se návštěvník stane Vašim zákazníkem. A to samé platí i pro vyhledávač – bude-li Váš web po stránce obsahové kvalitní, bude jej i vyhledávač považovat za kvalitní zdroj informací, který předá uživatelům na předních místech ve vyhledávání.
Optimalizace webových stránek má tak za úkol stávající návštěvníky „přetavit“ v zákazníky a zároveň na web vodit ty nové. Vyšší návštěvnost však nemusí jít ruku v ruce s vyššími obraty, bude-li web po obsahové a strukturální stránce strádat. Optimalizovat se tak musí v celém rozsahu, nejen z pohledu přízně vyhledávačů, ale i zákazníků, kteří Váš web znají.
Optimalizovat znamená zlepšovat komplexně. Já se snažím zvyšovat výkon webových stránek již 12 let. Starám se o weby nejen po stránce obsahu a struktury, ale zároveň buduji jejich pozice napříč internetem – linkbuilding, sociální sítě, microsites, blogy, PPC, komentáře, online marketing, PR…staňte se partnerem Mirkop.cz i Vy!